Print

Loket Lokaal Bestuur

Waarvoor dient het Loket Lokaal Bestuur?

  • Besluiten en overzichtslijsten kunnen elektronisch bezorgd worden aan de toezichthoudende overheid.
  • De beleids- en beheerscyclus digitale rapportering (BBC-DR) kan bezorgd worden aan de Vlaamse Regering.
  • De mandatendatabank kan beheerd worden voor de Gemeenten, Districten, Provincies, OCMW’s, OCMW-verenigingen, Autonome Gemeentebedrijven, Politiezones, Autonome Provinciebedrijven, Intergemeentelijke Samenwerkingsverbanden en Hulpverleningszones.
  • Administratieve- en personeelsgegevens kunnen beheerd worden voor de gemeenten, OCMW’s, districten en provincies.

Gebruik van Loket lokaal Bestuur

Info & Contact

Aanmelden

Voor vragen over je toegang tot Loket Lokaal Bestuur en gebruikersrechten kan je via het contactformulier of telefonisch contact opnemen met de Infolijn op het nummer 1700.

Meer informatie over het gebruikersbeheer van de Vlaamse overheid

Toezicht

BBC-DR (Beleids- en Beheerscyclus Digitale Rapportering)

Mandatenbeheer